26.9.2012

Keikkakuvat! Suvi Teräsniska @ M/S Isabella 25.9.12

Itseäkin jo huvittaa tää kuvamäärä mitä mä tungen ulos, mutta tässä nyt kuitenkin M/S Isabellan tämän iltapäivän keikalta parit kuvaa. Huomenna on tämän Suvi Tour 2012 viimeinen etappi eli Silja Europa ja sitten on koettu tämä vajaan viikon reissu. Luulin, että tämä keikkamäärä saisi sen suurimman keikkafiiliksen vähän hälvenemään ja tilalle tulisi rutiini tai miksi sitä sitten tahtookin kutsua. Tätä kirjoittaessa naurattaa, ehkä mun pitäisi tuntea itseni jo tässä vaiheessa vähän paremmin, enhän mä oikeasti voi edes näin nopeasti ”kyllästyä” artistiin, joka on oikeasti iskenyt niin totaalisesti ja vastahan tässä on reilu kuukausi siitä ensikeikasta aikaa. Ja kyllä, mä tuossa jo katselen Suvin keikkalistaa ja mietin et onnistuisikohan tässä jotenkin saamaan itsensä parille keikalle vielä ennen konserttikiertuetta. Haluaisin nähdä jossain klubissa keikan ja vaihtoehtoja ei ihan kauheasti ole.

Mä tänään enemmänkin nautiskelin tänään keikasta ja kuvat on kaikki otettu tanssilattian toiselta puolelta. Kun noita spiikkejä halutaan avattavan niin kerrottakoon, että tänään Suvi avaisi hieman lisää tuota ensi helmikuussa julkaistavaa levyä. Aikaisemmin kerroin, että mukana on Suvin pikkuveli Oskari, joka on mukana yhdessä kappaleessa, levyltä löytyy myös -yhtyeen Olli Lindholmin kanssa tehty duetto Särkyvää kappaleesta ja lisäksi vielä Suvin hyvän ystävä Miina Mikkonen kanssa tehty duetto. Miinaa kannattaa bongailla  Nelosen sivuilta The Voice of Finland -videoiden joukosta.. ;)


Teksti ja kuvat: Tiia Santavirta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Palkki

Palkki